VMware dysk wirtualny

Autor: Beny <benygrupyWYWAL_TO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 15:57:17 MET

Witam,
Poniewaz uzywam programow DOSowych, ktore musza byc uruchamiane z dysku C i
D pojawil sie problem, ktory nie wiem jak rozwiazac. Czy da sie stworzyc
wirtualny dysk (na ktorym potem zainstaluje win98) jako dysk z literka E?
Wtedy podmontuje dwie partycje z dysku fizycznego i zostana nadane im
literki C i D o co mi wlasnie chodzi. Tylko czy wirtualny dysk z systemem
moze miec inna literke nic C? Gdzie to zmieniec? A moze ktos ma inny pomysl?
Dzieki wiekie!

--
pozdrawiam
BENY