Re: Gigabyte K8nf-9 i bios

Autor: PawelG <sp1kgu_at_o2.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 14:58:09 MET

Jolly Roger napisał(a):

> A czy po upgrade biosa zrobiłeś clear cmos'a? (ale rymik :)) Jeżeli nie, to
> warto spróbować. Load Optimized values też nie zaszkodzi.
Nie nie robiłem , ale podczas powrotu do wersji F4 uaktywniła się
możliwość upgradu z dyskietki podczas bootowania i o dziwo ten sam bios
ładowany programem działał żle a załadowany z poziomu Bios zadziałał.
Dziwne ale teraz działa komputer dobrze a ja jestem zadowolony z nowych
opcji chociażby możliwość bootownia ( F12) ..
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc ...