Re: S-video -->euro

Autor: speedmaster <speedmasterBEZ_SPAMU1967_at_op.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 11:59:31 MET

Dzień dobry wszystkich , podepnę się pod temat :) . Mam Radeona 9550 ,
ma on wyjście s-video i dołączoną przejściówkę na cinch . Czy jak
podłączę to pod wejście cinch in-video w tv to mi to pójdzie ? I jeszcze
jedno pytanko , czy można to robić na włączonym kompie , czy jest jakaś
specjalna procedura podłączania ? Dziękuję za wszelkie wyjaśnienia .

--
pozdrawiam    >>> speedmaster >>>
pisząc do mnie usuń  BEZ_SPAMU