obudowa z zasilaczem do zewn. hdd

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 01:11:37 MET

w komp. jest usb 1.1.
Chce podlaczyc zewnetrzny hdd (ata) [cel:archiwa] - taki oto kontroler,
jak podpowiedziano mi, bedzie OK:

Mam problem z obudowa dla zewnetrznego hdd...
  Juz namierzalem sie na model ICY Box IB-351U-B:
http://sklep.cdrinfo.pl/pelny_21232.html
jest bardzo estetyczny na przyklad; ale dowiedzialem sie, ze najlepiej
gdy obudowa dla hdd bedzie miala WEWNETRZNY ZASILACZ i to 12 V. Owszem -
chcę/wole wewnetrzny.
            PROBLEM:
powyzsza obudowa _nie_ ma wewnetrznego zasilacza.

        Jest tutaj caly wagon obudów:
http://sklep.cdrinfo.pl/komparator_3065.html
miedzy innymi jest ten powyzszy, ze znakiem " - " przy zasilaczu. I w
ogole wiekszosc ma ten znak.

               1.
Czy to znaczy, ze wiekszosc obudów nie ma zasilacza ani wew., ani zew ??
               2.
Sa _tylko_ dwa z zasilaczem "wbudowany (zasilanie z mini USB)" <-- to
jest wlasnie ten wew. zasilacz ??
               3.
Dla mnie moze byc bez fire, wystarczy usb2.0 --> Welland ME-940U2
Interfejs jest typu E-IDE / ATAPI.
Sa jeszcze typu ATA100/133.
_Jaka_ _jest_ _roznica_ praktyczna miedzy tymi interfejsami...?

PYTANIE:
jaką i gdzie kupic obudowe dla zewn. hdd, aby byla
- estetyczna
- z WEW. ZASILACZEM 12 V
- z wlasciwym interfejsem [ktorym: E-IDE / ATAPI, czy ATA100/133 ?]

dzieki za rady wszelkie.