Re: platforma .NET

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 21:02:16 MET

Sander wrote:

> Dokładnie, podobnie z Javą, zamiast Azureus'a używam BitComet,
> do sieci torrent, bo aplkacje pisane w Javie też obciążają kompa.
> Bo skoro mogę wybierać, to wybieram te aplikacje które mniej
> obciążają kompa, tym bardziej że używa się kilku różnych
> aplikacji jednocześnie.

Noo, panowie nie przesadzajcie. Co nieco juz widzialem i porownanie
aplikacji .NETowej z Java jest conajmniej... glupie :) Fakt, maszyna
Javy nie jest zbyt szybka, na dodatek duzo RAMu chlonie (Azureus to
doslownie antyprzyklad aplikacji w Javie, bo jest wybitnie klocowaty i
nie wiem kto to pisze), tak aplikacje .NETowe poza pierwszym dluzszym
uruchomieniem dzialaja calkiem sprawnie.
Dobrze napisana aplikacja w kodzie zarzadzanym nie bedzie zauwazalnie
wolniejsza od tej pisanej np. w C++. A prawda jest taka, ze nawet
aplikacje pisane w C++ czy nawet czystym C bywaja tak pokaleczone, ze
trudno stwierdzic co jest gorsze.

--