Re: DFI LanParty

Autor: Piotr Denys <zerog_at_toya.net.pl>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 20:28:40 MET

From: "Mephisto2oo5" <mephisto@msi.pl>
To: <pl-comp-pecet@newsgate.pl>
Sent: Sunday, November 13, 2005 7:42 PM
Subject: Re: DFI LanParty

> W takim razie po co kupować MoBo do domowego
> użytku ? To płyta dla overclockerów...
>
> Pozdr.

No jakąś płytę muszę kupić :)
Ta aqrat ma duże możliwości o/c, i to jest duża
zaleta, zwłaszcza że Venice 1,8 ładnie się kręcą
bez jakichś supermodów, ale chciałem wiedzieć,
jak płyty LanParty się sprawują odnoście stabilności
i wydajności? W końcu tylko maniacy kręcą dla samego
kręcenia, w normalnych okolicznościach można sobie
wykręcić procesor 1,8 na 2,2-2,3 bez szaleństw,
i na tym pracować.
No to - dobre te płyty czy raczej nie? Jeśli to drugie,
to jaką inną wybrać?

--
pzdr
WindShield