Re: Syf na dysku.

Autor: bruner <brunerro_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 19:08:50 MET

Polecam program Active @ Undelete. Formatując partycję zapomniałem o
folderze z 300 rodzinnymi zdjęciami i paroma filmami (no i przepadły), potem
połączyłem partycje, potem miałem jakiś problem z nową połączoną partycją i
ją sformatowałem, potem poczytałem w sieci o odzysku danych po formacie,
ściągnąłem program ze strony producenta (jest płatny, a wresja demo znajduje
pliki, ale nie pozwala ich przywrócić). W każdym razie, dzięki mułkowi w
paredziesiąt minut _wszystkie_ utracone dane przywróciłem. Jak byś chciał,
to Ci mogę wysłać program na priva (~ 2Mb).

--
Pozdrawiam
Bruner