Re: co mnie ogranicza w grafice???

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 18:10:18 MET

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dl7pv9$nus$3@inews.gazeta.pl...

> A Athlon 64 X2 4800+ ma tylko 2400MHz ;)
>
> Z tego co mi wiadomo, to ATI w ogóle nie planuje X1k na AGP. Jeśli się
> mylę to niech mnie ktoś z błędu wyprowadzi, chętnie to usłyszę :)

Jak ktoś się uprze (tzn. producent kart a nie chipsetów graficznych) to sam
zrobi wersję na AGP. Parę lat temu firma ELSA (już nie istnieje ale to był
high-endowy producent) samodzielnie zrobiła wersję Geforce 1 (czyli GF256)
na zwykłą PCI. A różnica między PCI-Ex a AGP jest znacznie mniejsza niż
między niż AGP a PCI, więc zadanie byłoby prostsze niż miała Elsa.