Syf na dysku.

Autor: aDeRS <misiok11_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 16:32:16 MET

Witam!

Miałem na dysku trzy partycje. Usunąłem trzecią(3GB) i miejsce zniej
chciałem "przerzucić" na dysk logiczny(20GB) znajdujący się na partycji
drugiej bez utraty danych. Powiększyłem programem Partition Resizer drugą
partycję na całe niewykorzystane miejsce(3GB). Później chciałem zrobić
rozszerzyć dysk logiczny(D:) do końca tej drugiej partycji. Jednak gdy doszło
do 60% zaczęło wysztko robić od początku. Poza tym jeszcze zrestartowałem
kkomputer. (głupi jestem :))

Kiedy włączyłem Win XP na dysku D: miałem kompletny burdel: nazwy plików
pozmieniane na np. ";&$c;" brak plików w katalogach rozmiary poszczególnych
plików typu 3 326 000 KB. D: ma ciągle 20GB. Jednak wolne miejsce na dysku
jest wyświetlane poprawnie.

Teraz gdy włączę z DOSa Partition Resizer pisze on, że ostatnia sesja nie
została zakończona poprawnie i próbuje dokończyć operację zaczętą wcześniej.
Jednak od razu wyskakują na przemian błędy "Sector writing returned error"
(kod 80) i "sector reading returned error"(kod 01). Tak jest już od 23 godzin
i jeśli tak dalej pójdzie to komp skończy wyświetlać błędy w środę.

Mogę jakoś odzyskać te dane z dysku logicznego d:?

TIA. Stawiam piwo;)