Problem z dyskiem

Autor: Damian Skrycki <skrycki_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 15:41:37 MET

Witam

Mam problem z dyskiem. W komputerze spalił mi się zasilacz. Po wymianie na
nowy okazało się że wszystkie podzespoły z wyjątkiem dysku przetrwały i
funkcjonują normalnie. Z dyskiem jest trochę ciekawie, bo przy włączaniu
przycisku POWER w kompie zapałają się diody (ale na chwile), startuje
wiatrak na procku i potem cały komp zamiera, gasną diody (Power i HDD),
wiatraki na zasilaczu i procku się wyłączają. Po odłączeniu zasilania od
dysku komputer się uruchamia normalnie. Miałem już do czynienia ze spalonymi
dyskami i zawsze komputer się uruchamiał normalnie, tylko nie wykrywał w
Biosie spalonego dysku. Z takim zachowaniem spotykam się po raz pierwszy.
Czy już się ktoś z czymś taki spotkał i wie czym to może być spowodowane i
jak to naprawić.

Damian Skrycki