Re: brakuje tylko proca....

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 12 Nov 2005 - 18:42:48 MET

Dnia 12.11.2005, Ictus napisał(a):

> to pokaz mi prosze taka plyte i do tego procka zebym sie zamknal w 200

Proszę bardzo. Tu masz zakończone aukcje - orientacyjnie w jakim stanie
poszły za jaką cenę - http://allegro.pl/search.php?closed=1&string=75FRN2
i aktualna aukcja http://allegro.pl/show_item.php?item=72072989 .
Jeśli to nadal drogo to możesz coś z niższej półki a dokładnie ECS N2U400
http://allegro.pl/show_item.php?item=71715219 . Możesz poszukać innego
producenta i jakąś lepszą - czasem się trafiają.
Co do procesora D850 to tu masz orientacyjne ceny
http://allegro.pl/search.php?string=duron+850&closed=1 a tu jedną z
aktualnych aukcji http://allegro.pl/show_item.php?item=71181568 .
Pytanie dlaczego akurat 850? Bo prawie każdy zadziała na FSB133 i łatwo
się w nich przerabiało mnożnik na niższy
<http://twojepc.pl/html/via_kt133a_fsb_a_plyty/L6mostki.jpg> w przypadku
płyt bez jego regulacji, Ciebie to nie dotyczy, ale może mieć znaczenie
gdy będziesz chciał go sprzedać. Ty odblokujesz sobie w nim mnożnik
ołówkiem i możesz ustawić w płycie jak Ci wygodnie. Jak już wspominałem
bez większych problemów niedawno ustawiłem taki 850 na 133x7,5 tj. ~1GHz -
co nie znaczy, że Twój też tak zadziała, ale możliwe.
Oczywiście może uda Ci się kupić lepszy procek, ale IMHO w 200zł zmieścisz
się spokojnie - jeszcze na przysłowiowego browca zostanie. ;D

--