6600GT czy X800GT

Autor: websterrr <websterrr_at_gazeta.pl>
Data: Sat 12 Nov 2005 - 18:06:51 MET

Witam wszystkich!

Od pewnego czasu skladam sobie kompa. Idzie to dosc opornie. Na
szczescie, zostal mi tylko wybor karty graficznej (PCI-E).

Co waszym zdaniem bedzie lepsze: 6600GT czy X800GT? Sam sklaniam sie ku
GF, ale moze ktos mnie przekona do Radeona.

Jesli moglibyscie polecic jeszcze jakis konkretny model karty, bede
wniebowziety :-). Zalezy mi na przede wszystkim na wydajnosci, ciszy i
niskiej temperaturze w budzie. Wiem, ze Gigabyte robi 6600GT z
radiatorem ale w obudowie robi sie male piekielko i zalecane jest
stosowanie dodatkowych wiatrakow.

Komp sluzyl bedzie do www, filmow i grania (od czasu do czasu). Reszta
zestawu to: A64 3000+, GA-K8N Ultra 9, 2x512 MB RAM PC 3200 + jakis LCD.

Z gory dziekuje za pomoc!

Pozdrawiam!

--
Każdy kilogram obywatela z wyższym
wykształceniem szczególnym dobrem narodu.