Re: przezroczyste plamy na matrycy TFT - czy mozna sie tego pozbyc ?

Autor: Roman Sąsiada <nie.lubie.spamu_at_i.hate.spam>
Data: Sat 12 Nov 2005 - 17:04:33 MET

Mariusz wrote:
> Witam,
> na matrycy TFT mam "przezroczystą" plamę.
> Szczególnie widoczna jest na jasnym tle.
> Czy ktoś już się z tym spotkał?

Ja na laptopsie swojego szefa. Ciemnawy, nieregularny obszar, dobrze
widoczny na jasnym tle.

> Jak się tego pozbyć ? - o ile jest to wogóle możliwe.
> Pozdrawiam.

To były jakieś grzybki, wystarczyło czyszczenie matrycy w serwisie.
Gdzieś widziałem radę aby naświetlić kwarcówką (chodzi o UV zabijający
grzybki) ale nie wiem jak to się ma do rzeczywistości.

--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl