instalowanie Win XP - POMOCY

Autor: Bedok <bedok.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 12 Nov 2005 - 16:47:22 MET

Witam
Trochę przedobrzyłem - chciałem przeinstalować windows XP (znacznie
zwolnił), a stan w jakim jestem to 3 systemy windows XP na dysku (2 nowe na
2 partycjach i niedziałające resztki starej) - poradźcie co zrobić - dysk
podzielony na 2 partycje - 1 systemowa, druga z danymi - najchętniej
sformatowałbym bym ta pierwsza, a z drugiej wykasowal system - tylko jak
dodam ze z plyty systemowej nie chce ruszyc
Bedok