Jakiś driver potrzebny, czy co?

Autor: Shreek <pulikow-SP_at_M-poczta.onet.pl>
Data: Sat 12 Nov 2005 - 15:56:37 MET

Witam

Jakieś 2 lata temu nabyłem czytnik kart CF, SD ...itp.
Czytnik ma postać stacji dyskietek i miał przewód USB do podłączenia
bezpośrednio do płyty głównej. Przewód ten przerobiłem na zwykły wtyk USB
robiąc tym samym taki czytnik "biurkowy".

Od początku używałem tylko kart CF i było wszystko OK (zresztą tylko pod tym
kątem go nabyłem).
Dziś wpadła mi w ręce karta SD 64MB (sprawna, bo w palmtopie działa) -
niestety czytnik jej nie widzi.

Czy potrzebny jest jakiś sterownik, czy problem leży gdzie indziej?

--
Mirosław P.
GG 1119311