BOOT:Memory overflow error

Autor: Mumin <mumin18_at_wp.pl>
Data: Sat 12 Nov 2005 - 15:51:07 MET

Prosze was o pomoc poniewaz nie moge odpalic plyty instalacyjnej windowsa.
Jestem na tyle

doswiadczonym uzytkownikiem i wiem jak sie to robi wiec prosze nie pisac
zebym zmienil

bootowanie plyty albo takie tam bo ja wiem jak sie to robi ale po prostu
plyta nie startuje

tylko wyskakuje taki blad:"BOOT:Memory overflow error (a nizej pisze) Brak
pliku NTLDR

Nacisnij ctrl alt del aby zresetowac" pierwszy raz taki blad widze i nie
wiem co mam robic.

Plyta jest dobra bo ostatnio kilka dni temu z niej instalowalem zreszta
probowalem tez

innego widnowsa i nic. Prosze was o pomoc moze ktos juz mial taki problem.