Re: uzywany laptop

Autor: och.karol <och.karol_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Sat 12 Nov 2005 - 13:00:41 MET

Użytkownik "Artur M. Piwko" <pipene-news@pu.kielce.pl> napisał w wiadomości
news:slrndnbhfq.sli.pipene-news@beast.tu.kielce.pl...
> In the darkest hour on Thu, 10 Nov 2005 23:42:05 +0100,
> och.karol <och.karol@gazeta.usunto.pl> screamed:
> Z całym szacunkiem - jest. Każdy.
> Artur
> ps. kwestia managera okien.

W każdym próbowanym, przeze mnie linuxie (Faedory 3 i4, Mandrake, Aurox,
Suse) wszystkie absolutnie programy startowały z opóźnieniem (najszybsze
ok.1-2 sek od kliknięcia). Jest to ogromnie wkurzające i w moim przypadku
zniechęcające do systemu.
Używałem KDE i GNOME'a i nie widziałem różnicy. najlepiej sprawował się Suse
ale i tak w żadnym pragram nie uruchamiał się niemalże natychmiast, tak jak
w windach. W linuxach w mojej firmie jest to samo a zarządza nimi "fanatyk"
linuxowy - więc prawdopodobnie jaby się dało lepiej to by było.
Porównuję obydwa systemy w opcjach standardowych a nie po ustawianiu i
konfigurowaniu czego tylko się da. Nie każdy to potrafi.
Więc, z całym szacunkiem dla linuxów (i wind) proszę Cię - bądź obiektywny.

--
pozdrawiam
karol