Re: Laptopy HP - serwis

Autor: PRIMUS <pawelgaj_at_op.pl>
Data: Sat 12 Nov 2005 - 11:48:58 MET

Moim zdaniem KOSZMAR jesli chodzi o laptopy. Nieautoryzowanych serwisów tez
nie doradzam. Przyjmuja sprzet twierdzac ze maja nawal pracy i ze diagnoza
bedzie za trzy tyg. poczym nastepnego dnia po przyjeciu rozbieraja lapotopa
i maja w ten sposob baze czesci do innych napraw. Odwiedzilem dwa serwisy w
Warszawie. Z drugiego serwisu dostalem swojego laptopa z powymienianymi
sprawnymi czesciami (postawili bledna diagnoze) i z taka liczba srubek, aby
tylko komputer trzymal sie w jednym kawałku. Na na moja prosbe zwrotu srubek
i jeszcze innych drobnych czesci plastikowych ktore tez zgubili odpowiedz
brzmiala: "Podaj mnie pan do sadu. Nic mi nie udowodnisz"
POLSKA......!!!