Re: laptop + tv

Autor: Przemek <przemek86_at_pocztaXX.fm>
Data: Sat 12 Nov 2005 - 11:13:25 MET

Użytkownik "gburek" <zebra@zebra.net.pl_Bez_spamu_prosze> napisał w
wiadomości news:dl2kg7$i6q$1@atlantis.news.tpi.pl...
> hej
> chcialem sobie obejrzec na TV film odtwarzany w CD laptopa
> w sklepie komputerowym polecono mi kabel s-video z koncowka eurozlacza
> po polaczeniu urzadzen i przestawieniu tv w tryb s-video na ekranie
> pojawiaja sie migajace pasy zamiast obrazu
> widac ze tv reaguje na to co dzieje sie w kompie ale obrazu nie potrafi
> poprawnie wyswietlic
> co jest grane ? kabel zly czy inny problem ?
> jesli ktos zna odpowiedz - posze o pomoc
>
> acha... czy przez taki kabel oprocz obrazu pojdzie takze glos czy glos
> [...]
Co do pasów na ekranie: z tego co sie orientuje s-video to nie tylko typ
wtyczki i gniazda ale i sposób przesyłu sygnału. W s-video jest jakas
iluminacja i chrominacja. Przejsciowka wtyczki s-video -> Euro zmienia
jedynie typ wtyczki. Niektore telewizory, DVD, magnetowidy maja opcje
wysylania sygnalu przez Eurozlacze w postaci RGB, A/V badz tez wlasnie jako
S-video.
A co do dzwieku - przez s-video nie pojdzie. drugim kablem musisz puscic np
na domowe audio badz pozostaje Ci sluchanie z glosnikow laptopa

pozdrawiam
Przemek