FTP - dziwny problem

Autor: USENET <marrol_at_o2.pl>
Data: Sat 12 Nov 2005 - 10:55:12 MET

Witam serdecznie!

Od jakiegoś już czasu, nie pamiętam nawet dokładnie kiedy, stało się coś
dziwnego, mianowicie nie mogę połączyć się z żadnym serverem FTP aby
pobrać jakieś pliki, zarówno przez przeglądarkę jak i przez
programy-kienty FTP.

1. Wyeliminowałem kwestię problemów z ustawieniami sieciowymi (u sąsiadów
na tej samej sieci, na takich samych ustawieniach wszystko jest ok a u
dostawcy internetowego również nie stwierdzono żadnych odchyleń od normy
ani blokad itp)
2. Wyeliminowałem kwestię problemów z firewallem
3. Wyeliminowałem kwestię problemów z kartą sieciową

Nadmieniam, iż wszystkie inne protokoły chodzą poprawnie, mogę bez
problemu ściągać pliki z internetu przez HTTP, a z serverami FTP poprostu
się nie łączę, przy każdym połączeniu do jakiegokolwiek servera FTP wywala
mi zawsze komunikat: "Połączenie z serwerem FTP nie powiodło się. Może to
być spowodowane zbyt dużą liczbą użytkowników. Proszę ponowić próbę
później" :(

Reinstalacja systemu operacyjnego jest dla mnie narazie niestety
niemożliwa dlatego właśnie proszę o pomoc w tej kwestii. Może ktoś ma
jakieś sugestie dotyczące konfiguracji lub usług windowsa wpływających na
transfer FTP itp.

Używam WINDOWS XP PROFESSIONAL, posiadam stały, zbiorowy dostęp do
internetu drogą radiową.

ZA WSZELKĄ POMOC Z GÓRY BARDZO DZIĘKUJĘ !

ROLU