Re: Klawiatura w Fujitsu Siemens

Autor: JPS <j_p_s_usuwaj_at_NOSPAM.poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 23:32:02 MET

Krzysztof napisał(a):
> Witam, kupiłem właśnie
>
> laptopa Fujitsu Siemens, model
>
> Amilo pro V2045
>
> I jest problem z klawiaturą, chodzi fatalnie i gbi znaki
> wpisany tekst uszę poprawiać, nie możn skupić się na tekscie- ak jak widać
> na przykładzie
>
> Sprzedawca powiedział ,że się "wyrobi"- ja mam wątpliwości,
>
> Proszę o opinie
>
> pozdrawiam
>
> Krzsztof

Czesc,
Wczoraj odebralem z serwisu laptopa FS po takiej samej usterce:
Naprawa - upgrade biosu kontrolera klawiatury (cokolwiek by to znaczyło)
Mój model to FS AmiloPro V2040
Po naprawie wszystko działa OK.
Z tego co wiem to jest jakaś waga w całej serii tych latopów. Fakt, że
wizyta w serwisie pomogła.

Pozdrawiam
JPS