Atramenty Zamieninki

Autor: Gupik <gupik1_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 14:32:24 MET

wiadomo że producenci drukarek zalecają stosowanie oryginalnych
atramentów do swoich drukarek strasząc utratą gwarancji, ale ze względu
na wysokie ceny używanie oryginałów kończy się z chwilą zużycia się
atramentów dodanych przy zakupie drukarki [ tzw. startowych ] a ja
Chciałbym się zapytać czy można uszkodzić Drukarkę [ lub głowicę ]
używając nieoryginalnych tuszy ?? wiem tylko tyle że najłatwiej rozwalić
kartyze które wymagają samodzielnego napełniania, [ np. HP i Lexmark ]
ale nic nie wiem o Drukarkach ze stałą głowicą [ Canon i Epson ] czekam
na info za które Dziękuję.

ps, jakie firmy zamienniki polecacie stosować do Canon,a IP3000 ??