Bledy Ram

Autor: mati <majcher99_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 10:41:38 MET

Witam
Mam taki problem
Posiadam płytę główną Clayton CVASA05X (p4x400+vt8235CD(ATX)) (dane z
pudełka)
Ato jest numerek jaki wyswietla sie przy starcie komputera
08/30/2003-P4X400-8233/5-6A6LXPRBC-00

oraz posiadalem pamięć Kingmax 512MB DDR-400
IC:32Mbx8 PHA
MPXc22D-38LT3R

i dokupilem drugą pamięć też Kingmax 512MB DDR-400
IC:32Mbx8 FNAS
MPXC22D-38KT3R

I mój problem polega na tym ze jak wloze obie pamieci to memtest wywala
tysiace bledow ale obie pamieci testowane osobne w roznych bankach nie
wykazuja zadnych bledow
Postanowilem zaktualizowac bios ale nie moge na stronie clayton.pl dokladnie
ustalic ktory mam sciagnac bios niechcialbym wgrac nieten co trzeba :)

Za wszelkie podpowidzi z gory serdecznie dziekuje i pozdrawiam
Maciek