Acet TravelMate 2313 i wylaczajacy sie dysk

Autor: Tomasz Szulborski <spam_at_bilbo.int.pl.nospam>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 07:28:21 MET

Witam

Kilka dni temu kupilem tego laptopa jednak mam maly problem. Bez wzgledu
na system operacyjny (XP/Linux) to, czy dziala z baterii czy sieci i
ustawienia zarzadzania energia po kilknasku sekundach od ostatniego
odczytu czegos z dysku slychac jak sie wylacza. Przy nastepnym odczycie
musze czekac kilka sekund az dysk znow zacznie pracowac. Fakt, ze jest
wtedy calkowicie bezglosny i pobiera mniej energii z baterii, ale odbija
sie to nieco na wydajnosci systemu. Da sie to jakos wylaczyc?

--
/-=< http://bilbo.int.pl >=< http://felek.jogger.pl >=< GG#642761 >=-\
|            }=> To miejsce czeka na Twoja reklame ;) <={            |