Re: uzywany laptop

Autor: och.karol <och.karol_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 00:27:38 MET

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dl0gqc$jv9$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Hmm... a co kupie za taką cenę? Dobrze byłoby, żeby dało się postawić
> Linuksa z jakimś lekkim GUI i włożyć na PCMCIA jakąś kartę radiową.

Ja na pcimcię miałem kontroler do ISDNu Fritz!
O sterach do innego linuxa jak SUSE mogłem zapomnieć. Uważaj, żeby Ci się
cos takiego nie przytrafiło.
Mimo swoich licznych wad - może jednak win98SE?

--
pozdrawiam
karol
odpowiadając usuń "usunto." w adresie
P.S. A co mi tam - pochwalę się (jako, że w temacie laptoków).
Kupiłem za flaszkę działającego Compaq'a z 1993 roku z zainstalowaną windą
3.1.
Człowieku! Alw wypas : 4MB RAM, matryca - raczej może ekran chyba 8", 300MB
HDD, porty : vga-out, lpt1, pcmcia i com1 (i do fdd zewnętrznego jeszcze).
A jaki touchpad! Kulka w prawym dolnym rogu, poniżej klawiatury a przyciski
na bocznej ściance.
Ale najciekawsze jest to, że podczas uruchamiania się windy stratuje ....
Microsoft Antyvirus!!!
Nie próbowałem aktualizować baz :-)).
Historia zatoczy niedługo koło!
pozdrawiam ponownie.