Re: Zaklocenia na karcie TV po zmianie procesora

Autor: JakubS <jasiem'Wy_tnijTo'_at_o2.pl>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 22:36:00 MET

> Moze ktos mi cos na to poradzic? Czy to mozliwe, ze plyta pracujace teraz
> na wyzszych obrotach wplywa w ten sposob na karte TV?

Dokładnie tak jak piszesz - u mnie zakłócenia były na wszystkich programach,
które były na częstotliwości będącej wielokrotnością (lub w pobliżu tej
wartości) FSB. A że akurat tak się składało, że większość z nich to te,
które najczęściej oglądam - zmiejszyłem FSB. Procek i tak mam stary, więc
wszystko jedno że jest teraz trochę wolniejszy. A problemy z zakłóceniami
zniknęły (czy raczej przeniosły się na inne - ale nie oglądane - kanały). Co
nie znaczy że Ty też musisz zmniejszyć FSB - spróbuj podkręcić, może korzyść
będzie podówjna ;)

--
Pozdrawiam,
Kuba