Re: latptop- jak skasowac bios

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 20:19:47 MET

Użytkownik "Paweł" <pawelral@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dkvqsd$90u$1@news.onet.pl...

> ).

> Bardzo mi przykro ale o ten model własnie mi chodziło-
> L 10
> włąsnie z niego chce urwać bios password

Niema problemu - zglaszasz sie z notebokiem do serwisu autoryzowanego , tam
sprawdzaja
czy nie jest zgloszony jako skradziony i po paru dniach oddaja go ze zdjetym
haslem
za niewygorowana oplata .
te sposoby z kluczem czy zespreparowana dyskietka to w starych modelach
obecnie toshiba wreszcie zrobila porzadek ze zlodziejstwem:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=168904

pzdr