Re: IBM r30 - nieudana aktualizacja BIOS

Autor: FLAW <wookier_at_vp.pl>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 18:54:20 MET

Arek napisał(a):

> Użytkownik "Jaceq" <dzacek83@WYWALTOo2.pl> napisał w wiadomości

> Nie moge wejcs do biosu.... czarny ekran i dwie palace sie diody to
> wszystko. No i czytnik Cd probujacy czytac

Jaki ten laptop ma bios?
Przeczytaj ten artykuł.
http://www.opoka.org.pl/varia/internet/bios.html?akt_row=25&licznik=0

Miałem ostatnio taki problem i poszło wg tego co tam jest napisane.
Ja mialem laptopa z AMIBIOS-em no i stację dyskietek na usb.
Spróbuj tak samo z CD-kiem lub załat sobie stację dyskietek do tego laptopa.