Re: 2 moduly pamieci czy jeden?

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 16:56:43 MET

topek napisał(a):
> A ty przeczytales co ja napisalem? Moja plyta obsluguje jedynie PC2100.

Bardzo uważnie przeczytałem Twojego posta, naprawdę. Zastosowanie
szybszych pamięci nie będzie błędem. Będą pracować z Twoją płytą, ale
tylko na takiej częstotliwości, jaką obsługuje Twoja płyta główna, czyli
133 MHz.

> Kompa rozbudowywac nie bede. Sprzedam go za jakis rok i kupie drugiego
> laptopa :) Teraz projektor jest w kolejce :)

Zakładałem, że kompa rozbudujesz. W sklepie teraz (raczej) nie
znajdziesz modułów PC2100. Kup PC3200 markowe, to łatwiej sprzedaż.

--
Proximus