Re: 300 wystarczy???

Autor: taki <konradpc_niespam__at_aol.com>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 16:03:13 MET

"katan" <katanu@op.pl> wrote in message
news:7856n1llehos0qq7k16esk1d36c5k1p8lo@4ax.com...
> A czy na przyklad jak karta dostanie mniej pradu to moze wolniej
> pracowac i bedzie widac ze w grze brakuje dynamiki?
Nie wydaje mi sie.... taki efekt o ktorym mowisz to raczej skutek
przegrzewania sie ukladu/pamieci na grafie. Chociaz bylejakie
zasilacze sa w stanie spowodowac nadziwniejsze cuda....
Teoretycznie jesli zasilacz daje niestabilne napiecia to w skutek
tego wlasnie karta moze sie przegrzewac i dzialac niestabilnie,
ale sam na oczy takiego czegos nie widzialem....

> pzdr
rowniez
taki