Karta wifi D-link DWL-G650 (PCMCIA) - duże zużycie procesora

Autor: Kffiatek <kffiatek.no_spam_at_op.pl>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 14:53:12 MET

Mam problem z kartą D-link DWL-G650. Jest to adapter wifi pracujący w
standardzie 802.11g. Próby wykonywałem przy prędkości 108Mb.
Problem polega na tym, że przy nawiązanym tylko połączeniu mam 35% użycie
procesora (Celeron 1.7MHz) i cały system zwalnia okropnie. Co dziwniejsze,
użycie procesora nie przypada na żaden z widocznych procesów (dalej proces
bezczynności zabiera 99%).

Dla kart ethernet można włączyć procesor znajdujący się na karcie (w
rejestrze DisableTaskOffload ustawić na 0), ale tym razem to nie daje
rezultatu.
Czy mam szansę na normalne używanie komputera? Jak sprawić, aby użycie
procesora było niższe przy korzystaniu z wifi? Mam Windows XP PRO SP2

pozdrooffka

--
Kffiatek