Re: R 9800 czy r X700 ?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 13:03:38 MET

anubis w wiadomości <news:dkndak$sk7$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał/a:

> zreszta to twoja brocha i juz gowno mnie obchodzi co wybierzesz a jakosc
> obrazu jest juz podobna no chyba ze chodzi o wyjscie TV.

Nie, gry to nie wszystko i nie koniecznie chodzi o wyjście TV - chodzi o
jakość obrazu overlay'a jako takiego. Widziałem już kilka nvidiów :P z
różnych półek i jedno jest pewne - "inżyniery" nvidiowe mają chory gust w
temacie jakości obrazu wyświetlanych filmów. Każdy radeon, jakiego widziałem
przy pracy z wyświetlaniem filmu, bije o min. 3 klasy jakości każdego
dźiforsa, jakiego widziałem przy takim działaniu.
I dopóki _na_własne_ oczy nie zobaczę, że któryś dźifors ma porównywalną
jakość w tym temacie do radeonów, i palcem nie dotknę, to nie uwierzę :P
(takiego dziadostwa, jakie nvidia odwala z overlay'em na swoich kartach,
inaczej się nie da traktować).

--
Pozdrawiam,
  Gargamel