Re: zwis po podłączeniu HDD

Autor: robbo2k <robbo2k_at_op.pl>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 10:19:37 MET

Ver4 napisał(a):

> Oczywiście po wymianie płyty głównej jest wszystko ok.
> Może ktoś jednak pokusi się o wyjaśnienie przyczyn / charakteru usterki?

Komputer zwisa w losowym momencie przy starcie. Uruchamia sie plyta
testuje pamiec i bah wisi, czasami kawalek systemu.
W pewnym momencie osiagnalem idetyczny efekt
jak ty kwestia tasmy nie robila wrazenia bez tasmy potrafi sie zwiesic.
Przyczyna uszkodzenie kontrolera IDE ktory zrobil cos dziwnego dyskowi.
Dysk wpiety do innego peceta i nowe partycje pokazaly ze jest ok.

Napisz czy plyta sie uruchamia po podpieciu dyskow do zasilacza bez
tasmy. Bo jak nie to raczej zasilacz.