2x512 MB RIMM tylko jakie?

Autor: Lopez <rtlopezREMOVE_at_gazeta.pl>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 10:14:25 MET

Witam

Posiadam komuter HP Vectra VL800. Wyposazony jest
on w procka P4 1,7 GHz i 4x128 MB RIMM.
Chcialbym rozszerzyc mu troche pamieci, a konkretnie to
wymienic ktaras pare na 2x512 MB, ale za takie cos w HP
powiedzieli mi 2k PLN.
Zdecydowalem sie wiec na zakup na allegro albo w jakims
innym sklepie internetowym tylko doradzcie mi jakie pamieci
zeby nie bylo z nimi problemow. Kompletnie sie nie orientuje
aktualnie w rambusach.Wiem tylko ze wklada sie je parami.

Doradzcie cos.

PS.
Przy okazji jakby ktos rzucil sie linkiem do strony z opisem
i rozroznieniem wspolczenych modeli rambusow.

Dzieki i Pozdrawiam
Lopez