Re: Nagrywarka CD-R na SLAVE -- czy to kiedykolwiek działa?

Autor: Marcin Netmaniak <m.netmaniakTNIJ_at_gmail.com>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 09:47:57 MET

Dnia Wed, 09 Nov 2005 23:32:14 +0100, G.Perczak napisał(a):

> Mam nagrywarkę LiteOn'a i ... przestała ona nagrywac. Próbowałem różnych
> wersji nero i nic. Czytac - czyta płyty, ale nie nagrywa. Podczas
> nagrywania/kasowania - czerwona dioda która świeciła na obudowie
> nagrywarki teraz nie świeci.

Oj, to można tylko gdybać. U mnie, pomimo tego, że pali płyty, albo
nagrywa je z błędami, dioda podczas wypalania zachowuje się
"poprawnie". Jeśli Twój napęd jest jeszcze na gwarancji, to pewnie bez
problemu Ci go wymienią -- będzie Ci o wiele łatwiej udowodnić, że coś
jest nie tak.

--
Pozdrawiam,
Marcin Netmaniak