Re: Wybór tunera TV ....

Autor: - XNP - <sajd13_at_wp.pl>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 09:26:20 MET

> A może zainteresowałby Cię tuner TV SAT?

Nigdy nie mialem okazji uzywac tunera tv sat, a w zasadzie sygnal tv mam
tylko z kablowki.

Chce kupic cos, na czym da sie obejrzec tv w dobrej jakosci. Tak jak
wspomnialem wczesniej, kiedys mialem tuner AverMedii i sadzilem, ze Aver
dalej jest producentem dobrych i niezawodnych tunerow (z tamtym nie mialem
najmniejszych problemow). Jednak jak wynika z wypowiedzi uzytkownikow wiele
rzeczy zmienilo sie na niekorzysc Avera. Nad Sapphirem tez sie
zastanawialem, ale wydac ponad 300 zl na tuner, do ktorego oprogramowanie
(jak sie okazalo w poprzednich postach) jest platne nie mam zamiaru. Dlatego
wybor pozostaje mi sposrod tunerow Leadteka, tylko nie wiem czy drozszy czy
tanszy ? :)
Pozdr
N.