Re: LCD Samsung 913V 19"

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 09:07:06 MET

> Czy jest na grupie ktoś kto miał kontakt z tym panelem? Dlaczego jest on
tak
> podejrzanie tani?
> Zamierzam się przesiąść na niego z CRT 15" i nie miałem dotąd żadnego LCD.
Od kilku tygodni go używam po przesiadce z 17" CTX Trinitron. Pierwszemu
egzemplarzowi na drugi dzień po zakupie na środku ekranu pojawił się bad.
Drugi (odpukać w nie malowane) żadnych problemów.
Przy zakupie monitora pomyśl jeszcze o dobrej grafice. Używam Ati Xpert 32
MB i jest za słaba, pracuje na granicy możliwości ("trzęsie" sie obraz przy
nominalnej rozdzielczości). Wiem, że grafa z czasów przeszłych, ale do pracy
biurowej wystarczała.
Pozdrawiam
Darek