Re: [NTG] Pytanie o e-mail

Autor: BigMac <gallangher_at_poczta.fm>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 22:23:52 MET

> Byc moze nie jest to podyktowane wzgledami jakiejkolwiek etykiety.
> Moze w firmie wymyslili sobie jakis system identyfikacji wizualnej i
> wyglad e-poczty zostal tam tez uwzgledniony.

albo było tak jak u nas - ludziom odbiło
i zaczeli wymyślać fikuśne czcionki w korespondencji, rozmiary od 8 do 24
pkt :)
wyszlo oficjalne zarządzenie, że :
- marginesy 2,5 + 1 cm
- korzystać z czcionek Times i Arial - ubolewam bo moja ulubiona to Verdana
:)
- żadnych kolorków, wzorków, loga firmy itp robionego własnoręcznie
(oczywiście jest dopuuszczalny papier firmowy z zastrzezonym logiem)
i nagle skończyły się konkursy między dzialami kto opracuje ladniejszy
papier, kto ładniej wkomponuje nazwe działu w logo korporacji :)
nie zdziwiłbym się gdyby jakis inteligent wysłal oficjalnego maila jakąś
dziwną czcionką, na papeteri i na dodatek ze źle zakodowanymi polskimi
znakami :) i kogoś szlag trafił :)

A co do netykiety...
trzymaj się tego, że mail ma byc czytelny
W korespondencji NIE NA GRUPE kazdy Ci wybaczy HTML ;)

pozdrawiam