> Byc moze nie jest to podyktowane wzgledami jakiejkolwiek etykiety.
> Moze w firmie wymyslili sobie jakis system identyfikacji wizualnej i
> wyglad e-poczty zostal tam tez uwzgledniony.
albo było tak jak u nas - ludziom odbiło
i zaczeli wymyślać fikuśne czcionki w korespondencji, rozmiary od 8 do 24
pkt :)
wyszlo oficjalne zarządzenie, że :
- marginesy 2,5 + 1 cm
- korzystać z czcionek Times i Arial - ubolewam bo moja ulubiona to Verdana
:)
- żadnych kolorków, wzorków, loga firmy itp robionego własnoręcznie
(oczywiście jest dopuuszczalny papier firmowy z zastrzezonym logiem)
i nagle skończyły się konkursy między dzialami kto opracuje ladniejszy
papier, kto ładniej wkomponuje nazwe działu w logo korporacji :)
nie zdziwiłbym się gdyby jakis inteligent wysłal oficjalnego maila jakąś
dziwną czcionką, na papeteri i na dodatek ze źle zakodowanymi polskimi
znakami :) i kogoś szlag trafił :)
A co do netykiety...
trzymaj się tego, że mail ma byc czytelny
W korespondencji NIE NA GRUPE kazdy Ci wybaczy HTML ;)
pozdrawiam
Received on Wed Nov 9 22:25:13 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 09 Nov 2005 - 22:51:07 MET