Problem z HP3420 - urwany zaczep karetki

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 21:13:00 MET

Witam!

Mam prblem z drukarka HP3420. Oberwal sie w niej zaczep w karetce,
paska napedzajacego karetke. Niby prosta sprawa. Przykleilem ulamany
fragment, wzmocnilem poxipolem i trzyma sie dobrze, ale pojawil sie
kolejny problem.

Drukarka po wlaczeniu przejedza karetka tam i z powrotem i parkuje
karetke po prawej stronie, zamiast w doku. Kontrolka zasilania miga. Z
tego co zauwazylem nie dziala poprawinie mechanizm service station.
Przyjzalem sie trybikom i wygladaja OK, recznie chodza OK.

Nie wiem, moze cos sie rozsynchronizowalo.

Jak rozwiazac ten problem??

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie