Athlon XP 1600 i Gigabyte GA-7VT600 1394

Autor: sabbath <sabbath_85_at_nospam.o2.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 20:41:23 MET

Witam. Kilka dni temu spalil mi sie zasilacz, a wraz z nim plyta glowna,
dzis kupilem sobie potrzebne elementy i mam problem z ustawieniem
czestotliwosci, na zmiane mnoznika na plycie nie reaguje w ogole, jak FSB
mam ustawione na 100MHz to wykrywa go jako 1050MHz, a jak ustawie FSB na
Auto to wykrywa go jako Athlon XP 1600, ale niestety uruchamianie komputera
konczy sie na LILO i po wybraniu czegokolwiek z listy, konczy sie na czarnym
ekranie. Dodam tylko ze z chlodzeniem wszystko w porzadku. Czy ktos mial
podobny problem i wie jak go rozwiazac? Z gory dziekuje za odpowiedz.

--
pozdrawiam