Re: Pamieci GOODRAM

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 20:55:08 MET

 Jaronymous <jaronymous@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> Mam 512 MB DDR 400 bez duala na plycie Asus K8N - E (nforce 3). Jedna
> kostka. Czytalem opinie uzytkownikow o tej pamieci i kilkakrotnie
> przeczytalem ze ludzie maja problemy z ukladem 2 x 512. Mam zamiar
> dokupic dodatkowe 512, dlatego czekam na Wasze opinie i dzieki za
> pomoc.

            Na jakich kosciach te Goodramy? U siebie mam dwustronnego Goodrama
512 MB PC3200 na Infineonach oraz druga kosc 512 MB PC3200
Infineon@Infineon dwustronna, lecz na nieco innych - szybszych kosciach.
Wszystko dziala idealnie w dualu na Epoxie 8RDA3I, ktory nie jest wybredny
co do pamieci, zwlaszcza przy podkrecaniu.
            To o czym piszesz pewnie dotyczy Goodramow na typowych kosciach
noname [takich jest najwiecej w handlu]. Dla siebie za cholere nie wzialbym
takiej pamieci. Tego Goodrama wzialem, bo nie moglem wtedy upolowac
oryginalnego Infineona, a komputer bez pamieci RAM raczej kiepsko dziala ;>

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl