Re: Jaka p³yta all in one

Autor: Speedy <speedy_at_2a.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 20:39:05 MET

Hej

"Piotrus" <XXXX@YYYYY.ZZZZZ.____> wrote in message
news:4370c805$1@news.home.net.pl...
> Witam!
> Szukam opinii o p³ytach g³ownych all-in one najlepiej mini atx.
> Potrzebuje plyty do kioskow internetowych wiec podstawowym
> parametrem jest jej stabilnosc. Procesor zastosowany bedzie celeron.
> Jezeli macie doswadczenia (szczegolnie te z³e ) to podzielcie sie ze mna.

Od d³u¿szego czasu u¿ywam Asrocka M266 (z Cel. 1,7, 512 RAM; grafika od
niedawna FX5200, przedtem u¿ywa³em tej wbudowanej). Komp chodzi u mnie non
stop, 24/7, i ¿adnych istotniejszych problemów nie ma; te nieistotniejsze s±
takie ¿e chyba dla kiosku nie mia³yby znaczenia (chocia¿ na kioskach siê
specjalnie nie znam). Konkretnie: jest tylko 1 port COM (ale nie wiem czy to
ma znaczenie w kiosku). W zasadzie brak mo¿liwo¶ci ustawienia portu LPT w
tryb EPP, co zmusi³o mnie niegdy¶ do wymiany skanera na nowszy, USB (d³ugo
potem dosta³em od producenta, któremu siê poskar¿y³em mailem, jak¶ wersjê
specjaln±, beta, nie beta, BIOSu maj±cego to jakoby umo¿liwiæ, ale ju¿ jej
nie wgrywa³em bo nie by³o po co). Nie da siê podkrêcaæ procesora (tzn. da
siê tylko wtedy nie dziala stabilnie; mimo ¿e siê specjalnie nie nagrzewa,
to zdarzaj± siê zawisy od czasu do czasu). No i zdarzaj± siê zwisy, je¿eli
próbujê nagrywaæ p³ytkê CD lub DVD (nagrywarki: CD NEC7700, 12x, i DVD
LiteOn 1693) jednocze¶nie s³uchaj±c sobie przy tym radia lub ogl±daj±c TV
(PCI tuner ART TV na Bt 878) - to te¿ nie jest specjalnie dokuczliwe, zawsze
mo¿na wy³±czyæ radio na chwilkê.

--
Pozdr.
Speedy