Re: Celeron Wiliamette 1.7GHz zamienić na P4?

Autor: Speedy <speedy_at_2a.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 20:14:32 MET

Hej

"MX" <maurycyj@USUNTO.poczta.ITO.onet.pl> wrote in message
news:1unvfechh2j8t.1l3amoudv7326.dlg@40tude.net...
> Dnia 8 Nov 2005 17:05:54 +0100, "Maciej Ł." napisał(a):
> pamięć, którą podepniesz do jakiegoć ECS'a (który pewnie też robi swoje).

Zgadza się - przerobiłem to samo pare lat temu. Cel 1,7 na płycie ECS
VXASD2+ czy jakoś tak, z pamięciami SDRAM 133 działał niewiele szybciej od
swego poprzednika, Celerona 600 czy 800 na płycie MSI.
Wymiana pamięci na DDR 266 przyniosła radykalnie widoczne przyspieszenie. W
dodatku płyta ECS szybko padła, jeszcze na gwarancji i sprzedawca wymienił
mi na inną, niby też z tych najtańszych, Mercury Kobian NDSUX - jednak z
nią zaczęlo wszystko chodzić jeszcze nieco lepiej i szybciej choć tym razem
różnica nie była już duża.

--
Pozdr.
Speedy