Re: Wybor nagrywarki DVD

Autor: ___Tomek__Sz_ <NOSPAMszymkowiak_at_o2.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 19:37:19 MET

Przemek napisał(a):
> Użytkownik "x" <x@x.x> napisał w wiadomości

> Dlaczego Benq? posiadasz ja? jesli tak - to jakie wrazenia? czy wybor ten
> opierasz na rankingu CHIPa?

Ja ją posiadam i wrażenia po tygodniu używania jak najbardziej
pozytywne pali na najgorszych shitach po 80 gr oczywiscie
verbatimki advanced AZO+ DVD-R pali ładnie z prędkościa 16x
odtwarza bez problemu wszystkie moje płytki dvd, stare cdr i
cdrw. Jest cicha w porównaniu do mojego odtwarzacza dvd Liteona
i nagrywary Teaca szczególnie miłe wrażenie przy wysuwaniu i
wsuwaniu tacki. Tak więc ze swojej strony polecam przez 2 lata
się nie martwię ponieważ mam na nią gwarancję.
Pozdrawiam Tomek

--
Asrock K7VT4A+, Athlon 1GHz, TwinMos 512MB + 256MB DDR 400MHZ,
WDC WD800JB, Scott 17",