Re: Pamieci GOODRAM

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 17:08:02 MET

jaronymous@NOSPAM.gazeta.pl w wiadomości <news:dksttl$dit$1@inews.gazeta.pl>
napisał/a:

> Dzieki za Wasza pomoc. Bede testowal. Kupuje u znajomego wiec z nie bedzie
> problemu z ewentualna wymiana. Jaki soft bedzie najlepiej testowal pamiec ?

Np. Memtest86+, przez min. 12 godzin.

Btw, u mnie na Asus K8N "auto" w biosie ustawiło napięcie 2.5V na RAM,
tymczasem na nalepce kości pisało (jak wół ;) 2.6V (o ile pamiętam - w
każdym razie różnica o jeden "krok" w ustawieniach biosu), sprawdziłem na
stronie producenta po oznaczeniach kości, też było 2.6V w specyfikacji
(chociaż wcześniejsze modele miały 2.5V), tak że na wszelki wypadek ;p
ręczenie ustawiłem 2.6V w biosie.
Tak w ogóle jak obsadziłem środkowy (drugi) slot RAM zamiast 1 i 3, to
memtest wykazywał błędy, i z napięciem 2.5V było ich sporo więcej niż z
napięciem 2.6V. Ta sama pamięć w slotach 1 i 3 nie wykazuje błędów, komp
działa generalnie stabilnie.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel