Re: Klawiatura w Fujitsu Siemens

Autor: Grigorij <grigorij_at_edu.livenet.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 16:19:28 MET

"Krzysztof" <galota@sbi.pl> wrote in
news:dksjfj$7oq$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Witam, kupiłem właśnie
> laptopa Fujitsu Siemens, model
> Amilo pro V2045
> I jest problem z klawiaturą, chodzi fatalnie i gbi znaki
> wpisany tekst uszę poprawiać, nie możn skupić się na tekscie- ak jak
> widać na przykładzie

Pod adresem http://www.fujitsu-siemens.com/support/forum/notebooks.html
masz forum dotyczace notebookow Fujitsu i tam jest pelno postow dotyczacych
problemow z klawiatura w modelach 2040 i 2045.
Odpowiedz na problemy z tego co widze jest pod tym linkiem
http://support.fujitsu-siemens.com/talk2/ubb-files/Forum2/HTML/005417.html

> Sprzedawca powiedział ,że się "wyrobi"- ja mam wątpliwości,

Watpie :P

A jak inne wrazenia po zakupie tego modelu, bo sam sie do niego
przymierzalem, ale wiekszosc osob zdecydowanie mi go odradzala?

Pzdr.

--
Grigorij