Pytanie do posiadaczy p³yty GA-K8NF-9

Autor: B. <grupy_at_dyskusyjne.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 11:04:46 MET

Jestem posiadaczem p³yty g³ównej GA-K8NF-9. Ostatnio postanowi³em
zaktualizowaæ sobie Bios (od zakupu nie by³ aktualizowany - wersja F2).
Jako, ¿e w domu nie mam netu pobra³em sobie w³a¶ciwy plik (wersja F9) ze
stron Gigabyte i zaktualizowa³em go przy pomocy programu @BIOS.
Ca³a operacja zakoñczy³a siê sukcesem. Wszystko niby ok, ale po wej¶ciu do
Biosu i wybraniu opcji "Power on by Keyboard" lub "Power on by Mouse"
,¿adana z mo¿liwych do wybrania opcji nie dzia³a (password, any key,
keyboard 98 itd.).
W poprzedniej wersji biorsu (F2) nie by³o co prawda opcji "password", ale
pozosta³e opcji dzia³a³y, tyle tylko, ¿e wtedy mia³em klawiaturê na PS/2 a
tera mam na USB. To mo¿e mieæ jakie¶ znaczenia?

Bêdê wdziêczny za pomoc.