[NTG] Pytanie o e-mail

Autor: Lecter <namore_at_wp.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 10:07:40 MET

Witam,

Na samym początku bardzo przepraszam, bo pytanie będzie trochę NTG, ale
potrzebuję dość szybko odpowiedzi na pewien problem:

Kiedyś (gdy byłem na studiach) informatyk prowadzący jeden z wykładów wbijał
nam do głowy, że e-mail'e wysyłamy tylko w formacie TXT (NIE - HTML) - tak
jak na tę grupę ;-) Z tego co pamiętam problem sprowadzał się do tego, że
HTML może zawierać potencjalne wirusy, czy to że mają trochę większy rozmiar
(kiedyś może te kilka kB miało znaczenie ale nie dziś).

Moje pytanie: czy taka netykieta jeszcze dzisiaj obowiązuje? Czy w
korespondencji między firmami można używać HTML - czy ktoś jeszcze zwraca na
to uwagę?

Przepraszam jeszcze raz za NTG, ale w firmie wyszło rozporządzenie, że
wszystkie wychodzące wiadomości mają mieś czcionkę XXX i rozmiar XXX.

Dzięki za wszelkie porady!
L.