Re: nowy cooler i Soltek 75-KAV - problem - pytanie

Autor: JaromirD <rydberg_at_q2.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 08:54:45 MET

Nathan wrote:

> [ciach]
> Wentyl kreci sie zbyt wolno - ot i cala tajemnica

Nie sądzę. Mam tę samą płytę i ten sam radiator z wentylatorem i Bios
pokazuje zawsze jak szybko obraca się wentylator, np. 900 rpm. Nie mam co
prawda ViaHM ale pod Linuksem lm_sensors czyta wartości z czujników płyty
więc pewnie robi to tak jak ViaHM. Też nie mam żadnych problemów.
Jedyne co pozostaje, to sprawdzić z inną płytą i inny zestaw chłodzący z tą
płytą Solteka.

JaromirD

--
Odpowiadając zamień "q" na "o".