wireless drukarka

Autor: taki <konradpc_niespam__at_aol.com>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 23:59:29 MET

Witam!

Planuje kupic drukarke i zestawic ja bez kabli.
Znacie moze jakies sprawdzone rozwiazania?
Drukarka dobrze jak by byla all in one, ale nie
musi. Wazniejsze zeby to byla drukarka photo.
Dell oferuje takie o to cos:
1) Dell Photo All-in-One Printer 962:
http://tinyurl.com/br3xf
2) Dell Photo All-in-One Printer 944
http://tinyurl.com/8ujuz
3) Dell Photo All-in-One Printer 924
http://tinyurl.com/cttt6

Do kazdej z nich mozna kupic Dell Wireless
Printer Adaptor 3300 (ktorego niestety opisu nie
udalo mi sie znalezc - mozna ten 'wireless kit'
wybrac w momencie gdy sie dokonuje zakupu
akcesorii).

To tyle co od della. HP ma niezbyt jasno
okreslone na stronie ktore urzadzenie bedzie
dzialac z ktora drukarka, wiec firme narazie
zostawilem.

Czy znacie moze jakies inne sposoby
podlaczenia drukarki bezprzewodowo ?
Chodzi o to, zeby drukarka stala sobie
w korytarzu (ze wzgledu na fax i nie tylko)
i mozna z niej bylo korzystac bezprzewodowo
z 2 komputerow (stacj. + laptop).
W domu jest wireless router, ale tego chyba
sie nie da wykorzystac z tego co sie zdazylem
narazie zorientowac w temacie.

p.s. znalazlem jeszcze takie urzadzonko,
ale to niestety ziala tylko z jakimis starymi
drukarkami:
http://www.ambicom.com/products/wpkit/wpkit.html

Pozdrowienia,
taki